Pages

Monday, January 7, 2013

gila!

izinkan aku mengotorkan paparan blog ini dengan sedikit makian

yang dah lama aku pendam..

khas untuk kau wahai sang ketua..

otak kau yang bodoh..walau kau belajar tinggi..

kau yang tak reti manage..kau nak salahkan aku..

kau terlebih cerdik.. tapi hakikatnya kau tak pun..kau otak yang kosong..

bukan setakat otak kosong..jiwa ko kosong..

hilang sifat profesional..dan sifat-sifat baik dalam diri kau..

biasanya aku hanya diam..

mendengar dan tersenyum

tapi hari ini..syaitan sudah merasuk dalam diri..

pagi ini kau ketuk bilik ku dan kau menengking aku

untuk kesalahan yang kau sendiri lakukan

dan disebabkan aku telah lama bersabar (tambahan aku dah letak surat resign)

maka..hari ini sejarah dicipta..aku tengking kau balik..

hilang sudah sifat profesionalku..

aku membuatkan diri aku sama bodoh seperti engkau..

tapi aku tak menyesal..sekurang2xnya aku berbangga

aku orang pertama yang berani tengking engkau kat company nie.

dan aku terasa hebat.. dan sangat coollll.. (tgk la muka aku ketika aku tulis entry ni)

dan kau ketua..teruslah dengan sifat berlagak sombong,dungu dan bodoh itu..

sebab aku..aku takkan buat proses handover ape2x pun..kau hebat kan

kau buat la sendiri :)


sekian..dari aku..

(si Pendendam)

No comments: