Pages

Monday, July 15, 2013

Misi #30Hari #SaizM

Ramadhan kali ini aku mempunyai beberapa misi.. misi duniawi la.. yang akhirat tu..biarlah antara aku dengan ALLAH.. :) .. tak perlu diceritakan.heheeh..

misi pertama adalah aku namakan sebagai misi #30Hari atau pun Misi #SaizM. mesti semua dh dpt agak kan.. misi adalah untuk menguruskan badan..mengurangkan berat badan yang dah semakin maju ni.hehehe..

Permulaan..of course la timbang berat badan.. dan di sebabkan gemm melampau..berat aku 88 kg. :(

diulangi.. 88 KG ok!!!huhuhu.. so.misi bermula dari first puasa hari tu..

menu sahur adalah air buah,kurma dan sedikit ayam atau ikan kalau ada..

menu buka pose lak adalah kurma dan kuih..dan kdg2x mkn tembikai..

selama seminggu puasa ni,ini lah yg aku makan.. lepas buka pose,lepas selesai semua.. aku akan bersenam..selama 15 minit.. nak buat lelama tak larat..ikutlah step by step..bak org putih ckp.hehehe

so..kita tunggu je la..resultnya bagaimana ye..

#psssttt.. Happy 8 monthlysary to you.. semoga ikatan ini berkekalan hingga ke akhirnya.. love you soooo muchhhhh.. and congrate for your new begining career.. (from ur hunny) . (jgn muntah lak ye..saje je jiwang sikit)


No comments: