Pages

Wednesday, July 17, 2013

The Loneliness

actually lagu ni aku tau lama dah.. dari tahun 2005 kot.. masa tu aku ngah kecewa.. then sorg kawan aku ni..terus letak earphone kat aku..bukak lagu tu.. dia kata lagu ni untuk kau dan untuk aku. memandangkan kami sama2x putus cinta masa tu..

pertama kali dengar.. mmg menusuk jiwa la.. setiap kali aku ada masalah hati.. aku akan dengar lagu ni.. macam beri satu ketenangan..

lagu ni untuk orang yang aku cinta..

lagu ni untuk kamu Biru 7.




sedar tak sedar..dah dekat satu dekad aku tau lagu ni.. kan.betul kan 1 dekad.. 1 abad=100 tahun kan..hahahhaha..

#Rindu Aku Rindu..

#Ramadhan..misi #SaizM

semalam dah terkopak diet sikit.. sebab makan mcdonald.. aku makan kentang ngn nugget..habislah diet den.. tq kat cik moon..sebab dia teman aku buka pose kat office.hehe..

No comments: