Pages

Thursday, October 18, 2012

asking and answering

someone ask me before.. kenapa aku tak macam dulu? kenapa aku tak gembira macam gambar aku yang dulu.. kenapa aku tak sehappy dulu.. kenapa kegembiraan aku sekarang tak sama macam dulu..

hmm..picture always can show the truth color tentang seseoarang kan.. kegembiraan takkan boleh dibuat-buat.. senyuman.. ketawa.. kita akan ketawa,tersenyum dan orang akan nampak.. ia adalah ikhlas atau ia sebenarnya menyembunyikan sesuatu perkara..


and i'm not lie.. i even dont know who i am anymore.. yes..what you see is true.. people will never get to see my truth smiling anymore.. i'm happy now..but its not enough.. it just not enough.. i'm sorry..


mencari apa yang telah hilang sebenarnya sangat susah.. mencari sesuatu yang aku hilang selalu memakan diri aku sendiri..

if you think i'm being selfish.. i'm sorry.. it just i dont find it..

No comments: