Pages

Friday, October 12, 2012

Allah itu ada

aku boleh bahagia kalau aku nak bahagia.. kenapa aku perlu menghukum diri aku macam ni.. apa yang aku dapat? dah la uda..kebahagiaan tu ada..insyaallah.. kebahagiaan adalah untuk orang yang sabar.. untuk orang yang yakin adanye bahagia..

tapi kenapa aku susah untuk melepaskan sesuatu..fokus pada masa depan uda.. fokus..lupakan..sementara je semua nie.. hidup kat dunia ni sementara..dunia ni pinjaman je.

kenapa perlu bersedih..cukuplah..ingat uda.setiap masalah akan ada jalan penyelesaian..pasti ada jalan penyelesaian..

yakin dan yakin dengan kekuasaan allah.. redha..maafkan.. bukan kau dah berjanji dengan diri kau? lupa dengan apa yang kau janji dengan allah? kau takkan menangis lagi kan.. ingat tu.

jangan putus asa uda..jangan sesekali putus asa.

1 comment:

Pencari Hati said...

tinggal semua benda yang ada, maafkan manusia yang penah buat salah dengan awk. Insyallah awk akan tenang. Carilah ketenangan yang awk cari selama ini. Insyallah dia akan makbulkan