Pages

Wednesday, October 24, 2012

smiling

bile kita bangun dengan senyuman..cukup untuk memberikan sesuatu rasa yang positif.. masalah..sembunyikan lah di dalam diri..jangan ditunjukkan pada orang sekeliling kita..

cinta tu ibarat kita main lumba lari.. pada permulaan kita semua ada satu rasa..nervous..nak memulakan larian.. berada di garisan..kita fokus kepada satu.. menang dan tidak injured.. kita belajar teknik sebelum kita berlari..kita practise sebanyak mungkin.. hanya untuk satu perkara..kemenangan..

masa kita dilepaskan..kita berlari laju..dengan segala teknik yang kita belajar sebelum ni.. ada satu tahap.kita dan lawan akan beriringan.. tapi di penghujung..hanya seorang yang akan menjadi juara..

itu lah cinta..tapi walaupun kita berada di tempat terakhir..kita masih lagi berjaya menamatkan larian tersebut.. bukan kalah..cuma kita bersaing dengan orang yang lebih hebat lariannya..

aku berdiri di suatu sudut..menanti cinta ku datang.. aku pernah berlari..tapi aku injured..dan ak sangat takut untuk memulakan larian itu semula.. semoga suatu hari nanti, akan ada seorang datang kepada ku dan memaut tanganku dan membiarkan aku berlari semula..

untuk sesuatu yang pasti.. insyaallah

1 comment:

Pencari Hati said...

Insyallah. akan ada, cuma diri kene bersedia ke tak itu je JAWAPANNYA