Pages

Tuesday, March 12, 2013

Awal oh Awal

awal sungguh aku sampai ofis arini.hehehehe.. 6.30 dah terpacak kat ofis ni..siap kena tunggu pak guard bukak pintu utama.ngee.. ada sedikit perbezaan keje kat sini ngn keje tempat dulu..

kat tempat dulu.. walau aku datang kul 6 pagi sekalipun,pintu dah dibuka.hehe..tapi sekali je la aku pernah datang seawal tu.lalala..

kat sini yang aku perhatikan..kena datang kul 6.45. baru pintu akan dibuka..or 6.40 ke..camtu la.. dan aku sangat mengantuk..ekh tak la..cuma harapnya hari ini takda sakit kepala dah..

beberapa kerja yang perlu diselesaikan dalam minggu ni..harapnya semua menjadi dan dapat diselesaikan dengan baik dan terurus..

owh..minggu ni kena jaga 1citizen..berkampung la kat sini.ngee.. :P . takpe..cari duit lebih..

ok la.. kepada pekerja goverment..tahniah..gaji naik :) . jangan mengulor banyak ye.. terus efisyen dalam kerja ye.. nanti belanja saya :P..

p/s : tak faham beberapa perkara.. dituju dan menujukan.. tapi ditegaskan..aku suka kerja aku sekarang :P . alhamdulillah..

No comments: