Pages

Monday, March 18, 2013

Terasa

alahai..kalau ada sesapa yang terasa dengan entry blog ini..usah la.. minta dijauhkan.. ini adalah kerana :

1. entry blog ini merujuk kepada pemilik blog.. pemilik blog takda masa nak perli  orang lain.. sebab pemilik blog bukan jenis macam tu ye..

2. sekali lagi..pemilik blog takda masa la nak menulis untuk memerli orang lain.. dan harus diingat..pemilik blog juga takkan menulis tentang orang yang DIA TAK KENAL!! :).. kan membazir ruang di blog ni je kalau menulis tentang orang2x yang tak dikenali.. dan kan membazir ruang hati je untuk terasa dengan entry blog ni..aishh.. g cari keje lain sana. :)

3. sebab yang ketiga,sila rujuk sebab pertama dan kedua tu ye..

P/S : saya tak suka mencari gaduh atau apa pun.. saya dah terlalu dewasa untuk bergaduh2x ni.. itu kerja budak2x.. dan saya dah terlalu dewasa untuk ambil tahu hal orang lain..hal sendiri pun tak habis amek tahu lagi.. jadi,saya hanya berminat ambil tahu tentang hal sendiri saja.. ORANG-ORANG lain nak hidup ke,nak hidup ke.nak hidup ke..(panjang kan hidup aku).. itu saya tidak ambil peduli.. melainkan anda memberikan sesuatu kebaikan pada saya.. (sikap pentingkan diri sendiri aku) :P

Sekian, Terima Kasih..


No comments: