Pages

Friday, October 18, 2013

18.10.2013 - when my heart tellin the truth



18.10.2013

Tak guna aku bersama dengan seseorang yang hatinya ada pada orang lain... tak guna aku mencintai seseorang yang cintanya tidak pada aku... tak guna aku setia pada seseorang yang setianya bukanlah pada aku... tak guna aku memiliki seseorang yang hanya zahirnya di sisiku..tetapi mindanya jauh berharap kepada orang lain… apa gunanya aku mencinta jika tidak dicintai… apa gunanya aku setia pada sang pencinta yang tidak setia… 

Berhentilah menipu dan ditipu.. hati aku bukan mainan…. Yang mudah kau permainkan… dan hati ini sudah berhenti… berhenti dari mencinta… berhenti dari mengharap… dan ia semakin mati… dan mungkin telah mati… untuk satu cinta yang tidak jujur seperti ini….

1 comment:

Pencari Hati said...

dah lah tu merosakkan hati.

pi lah pulihkan hati. cari benda lain untuk di minati. klo org gitu kenapa nak kita sayangi lagi.

pikirlah tentang diri sendiri.