Pages

Tuesday, October 1, 2013

mencuba berjalan 9 01.10.2013

october is already here.. biasanya bulan 10 adalah bulan yang aku paling suka.. sebab bulan 10 biasanya ada banyak perkara baik berlaku..dan semestinya sebab ia adalah bulan kelahiran aku..

sebab tarikh lahir aku 28.10.. 2+8 = 10. bulan 10 :).. banyak la lagi sebab2xnya..

aku harap..bulan 10 ni bulan yang terbaik untuk aku..semoga aku mampu untuk berlari dan melupakan semua perkara yang sedih..

cukup sudah.. sekarang masa untuk aku bahagia dan menerima orang yang boleh membahagiakan aku dan benar2x mahu membahagiakan aku..

life is not about love only.. ada banyak yang aku aim dalam hidup ini.. semoga semua dipermudahkan.. semoga semua dapat tercapai..

so October.. don't spoil kecemerlangan anda selama ini..

#Berharap perkara baik akan berlaku..

#Berharap keajaiban akan muncul..

#Berharap untuk Kisah yang masih panjang..


No comments: