Pages

Thursday, September 19, 2013

mencuba berjalan 1 19.09.2013



Saya takkan menipu dengna mengatakan semuanya ok.. saya takkan menipu dengan mengatakan hubungan saya baik sekarang ni tanpa masalah.. saya takkan menipu mengatakan kami pasangan yang paling bahagia.. perkara terjadi.. entah mengapa.. sesuatu yang kita rasa milik kita, sekelip mata hilang dalam hidup kita..

Saya tahu,setiap orang melakukan kesalahan.. terjadi antara saya dan awak.. saya tahu, sikap saya buat awak tidak yakin dengan hubungan ni.. tapi inilah saya.. jangan diragukan kepercayaan dan kesetiaan saya.. sedangkan awak tahu,hubungan yang sebelumnya.. saya setia dan saya yang ditinggalkan..

Semua terjadi bersebab.. akhirnya kita tewas.. dan kita melihat semua orang bergembira.. melihat mereka gembira dengan apa yang telah terjadi..

Saya tetap disini..menunggu..menanti.. jika masih ada rasa itu,kembali lah.. kita masih mampu mulakan sesuatu yang baru.. Kerana saya yakin.. awaklah yang terbaik untuk saya.. saya yakin kita boleh lalui ini bersama.. tapi berilah ruang..untuk diri kita memperbaiki kesalahan.. jangan diulang kesalahan yang sama..

A.I, saya kenal awak.. saya mungkin tak berada di tempat awak.. tapi saya dapat rasakan.. cuma saya takkan merayu lagi untuk hubungan ni.. cuma saya akan menunggu saat awak kembali.. 



No comments: