Pages

Friday, September 27, 2013

mencuba berjalan 6 27.09.2013



Bila melangkah...seringkali kau rasa lemah...Lagi2x bila kau terjatuh...seringkali kau katakan...sakit...takut untuk melangkah... tp sebenarnya sakit yang kau rasa,takdalah seteruk mana… sakit yang kau rasa tu aku pasti orang lain pun pernah merasakan,Cuma jalan yang kau pilih untuk bangun yang membezakan kau dengan orang lain.

Secara jujur, cinta aku masih di sini, hati aku masih disini, kasih aku masih disini, aku masih menanti dan mengharapkan… PEREMPUAN… sering mengeluarkan pendapat dan penulisan mengikut emosi mereka pada masa itu.. dan kebanyakannya apa yang diperkatakan tidak dimaksudkan…

Contohnya… bila dia ckp.. I had enough of this thing.. apa yang dimaksudkannya adalah,tolonglah berubah..saya nak awk berubah.. bile dia ckp… JANGAN CARI SAYA LAGI.. maksud sebenarnya adalah tolonglah jangan pergi dari saya.. BILA DIA CKP cukuplah sampai kat sini je.. apa yang dimaksudkan adalah janganlah pernah berhenti mencuba dan memujuk..

Aku juga sanga perempuan… sering melakukan perbuatan yang tidak masuk akal.. adakah kerana aku patut matang, maka aku tidak melakukan perkara begitu.. setiap orang ada sisi hitam dan putih mereka..

Jadi sang kekasih,bakal kekasih atau sang pencinta, bersabarlah dengan perangai dan sisi hitam aku ini.. jangan pernah mengalah dan berhenti dari semua ini..

#Cinta sang Kotak yang tidak pernah pudar..

#Hitam dan Putih kisah kita..

No comments: