Pages

Tuesday, September 10, 2013

Permainan Tabiat

Kalau dia boleh menduakan kekasih untuk bekas kekasih.. kalau dia boleh menduakan kekasih untuk "kekasih" .. apa yang kau fikir membezakan kau dengan mereka-mereka yang lain? apa yang kau fikir yang kau berbeza dari mereka? dan bagaimana kau yakin yang kau adalah lain daripada mereka di hati dia?

Manusia boleh berubah.. tabiat takkan boleh diubah..

Permainan apa yang kau beri.. permainan apa yang dia beri.. aku terima.. kerana aku tahu.. Darjat dan maruahku berada di mana..

Kerana aku tahu.. Standard aku berada di mana..

kerana aku tahu.. Aku jauh berbeza dari Dia dan mereka..

kerana aku tahu.. Aku punya harga diri yang tinggi..

kerana aku tahu.. aku tidak rugi..

Selagi aku masih disini.. aku terus memerhati.. sampai satu tahap..aku akan berhenti.. dan kau bermainlah dengan apa permainan sekalipun..

Jangan disalah kan kepercayaan untuk satu pendustaan.. jangan di salahkan penguasaan untuk sebab satu penipuan.. Jangan disalahkan takdir untuk satu pilihan..

Kesemuanya adalah pilihan.. pilihan baik dan buruk yang kau pilih..


" Sometimes you will never know the value of a moment.. until it becomes a Memory"

No comments: