Pages

Monday, July 21, 2014

Apa Perlu atau tidak?







Ya.. itu Nama aku.. dan ya..itu alamat aku..
senang nak anta kad raya kan?kan..kan..
dan tidak.. aku tak disaman..
dan tidak.. aku tidak dapat bonus pun. (kalau dapat confirm aku wat diam je)
hmm..aku masih berfikir..
Alhamdulillah..

mari kita imbas.apa yang sedang terjadi..

6 June 2014.. terluka..ya.. sangat terluka.. cuba untuk bangun dalam satu hari..tidak mampu..
makin teruk..makin teruk dan semakin teruk.. hingga satu malam,bila hati dah tak mampu menahan..
bila otak dah tak mampu berfikir.. bile rasa tak mampu merasa.. satu keputusan dibuat..

cuba untuk belajar kembali..mengasah otak yang dah lama tumpul..
sepatutnya kita..kau dan aku ..berjanji.. untuk sambung bersama..
tapi aku tahu..ia takkan terjadi..
aku ambil satu langkah..
mudah.. tapi tidak dipermudahkan..
cabaran.. demi cabaran.
tarikh tutup 13 June.. hari terakhir baru aku dapat submit borang..

dalam aku cuba bangun..
dugaan hidup tak pernah reda..
sampai aku terduduk dan ada kala tak mampu bangun lagi..
patah semangat.. dengan satu dugaan..
bile saat kita tidak mampu untuk berkata apa..
tidak mampu untuk mengadu dengan sesapa..
Tikar sejadah menjadi satu peneman..
untuk temukan kita dengan DIA..

21/07/2014 - lebih kurang 3.30 pm..
satu sms..dari nombor yang tidak dikenali..
mengucapkan satu tahniah..
meminta mengambil borang di laman maya..
persoalannya..
adakah aku sudah bersedia?
mengorbankan sedikit masa yang aku ada..
aku termenung..
mencari jawapan bagi satu persoalan..




No comments: