Pages

Friday, July 18, 2014

Sang Gelap Dilalui

Jalan Gelap selama 30 hari..

 sudah sebulan pengakhiran aku dengan si Kurus.. tak tahu nak cakap apa..tak tahu apa reaksi aku ketika ini.. sudah sebulan.. tapi kenapa masih sukar.. kenapa setiap memori masih perlu ada.. dan kenapa aku terlalu lemah untuk hadapi semua ini.. sedangkan si kurus sedang gembira bersama si asistant producer.. hmm..

bila boleh aku bangkit dan lupakan semua ini.. sudah 30 hari.. tapi masih juga susah untuk dilupakan.. setiap saat kenangan selalu berputar dalam diri ini.. terlalu banyak penyesalan yang timbul.. setiap hari dilalui ibarat sedang berjalan di jalan yang berduri.. setiap hari terluka dan terluka..

masihkah jalan gelap ini akan berterusan.. :(

Aku hanya mahukan kejujuran dalam sebuah perhubungan..kesetiaan.. adakah permintaan ini terlalu berat untuk dipenuhi?


Jalan Terang mengambil alih ketika jalan gelap sudah sampai ke penghujungnya..




No comments: