Pages

Wednesday, November 7, 2012

birthday present

tahun ni aku tak wat wishlist..sebab aku tak tahu apa yang nak di wish.. but i still get a few present for my birthday.. thank you so much kepada pemberi.. it really mean something to me.. appreciate it so much.. even though someone tak wish langsung birthday aku..but its ok.. aku dikelilingi oleh orang yang menyayangi aku.. love you all

let me share my birthday gift dengan kamu semua ye..

 headphone.. aku setiap hari menggunakan benda ni.hehehe..tq ye


bunga dan dalam paper bag tu ada anak patung kucing..ehehe..like it..tq
 i really want this.. tq pada seseorang kerana menunaikannya..tq so much.. really love you..


this is from my sista.. i call him whity a.k.a put.. say hi to him..

 dan last but not least.. kek bday saya..tq..tq..tq....

p/s: i'm waiting for something.heheheh

No comments: