Pages

Tuesday, November 27, 2012

Stress

pernah tak rasa stress dengan kerja yang melampau..yang mane kita mmg takleh nak luahkan kat sesapa..sebab takda sape yang faham..pernah tak.. dan sekarang saya mengalami stress melampau.. stress yang menggunung..hah.camtu sekali.. but luckly i have my bff which is my officemate yang boleh dengar.. tapi sometime.. we need someone..i mean ' someone' yang boleh kita kongsi.

dan tak dinafikan..setiap kali aku habis meeting, aku mesti stress melampau..dan kali ni mmg aku stress. 2 meeting today, dua2x buat aku rasa macam nak menangis.. actually i already cried.. :(

then today get minit meeting for next week meeting.. langsung rasa takleh nak bernafas.. what should i do actually.. i'm not suppose to think about this too much..

its not easy actually to be responsible and be the one who responsible about something..almost everything.. seriously i'm giving up.. and i dont know my dear sue is feeling the same or not.. but i'm giving up..



1 comment:

Pencari Hati said...

ceritalah pada org yg awak syg..atleast diri tak terbeban dgn masalh...kite satu boat yg sama stress tahap menggunung tp dh nama kje terpkse hadap...
so..selgi leh hdap jgn give up dgn mudah, u hv to do! keep up ur work jgn down2