Pages

Monday, November 26, 2012

melihat

aku tak pernah rasa yang blog aku ni ada orang ikuti.. ada ke org baca blog aku nie..hehehehe..

izinkan aku melalut pagi2x buta ini ye tuan puan..

aku seorang yang sangat sukar untuk bercerita tentang diri aku.. jika kamu bertuah, kamu akan dapat tahu sedikit daripada diri aku.. selebihnya..aku lebih suka mendiam dan memendam.. kerana mungkin itu cara ku..

tapi..jika aku telah memberitahu mu tentang diriku..tentang rahsia ku.. ketahuilah yang kamu sangat aku percayai.. dan percayalah yang kamu sangat memberi makna dalam hidup ini..

jadi..terpulang la ke mana kamu nak bawa hala tujuan kepercayaan aku itu.. :)

today gonna be super busy.. ya allah..kau permudahkanlah segala urusanku pada hari ini ya allah..

3 comments:

Pencari Hati said...

moga arini berlalu dengan baik

In Shaa Allah.

Kalau stress, amik kertas campak dalam tong sampah. tulis benda ngarut2 dalam kertas tu.

terapi di waktu stress.

selamat bekerja

sisigelapaku said...

pastu dah tulis2x..letak dala tong sampah..orang lak baca..hahahaha..haru tu

Pencari Hati said...

hehehe camtu tulis dalam hati jelah awk.. eh tak pon wat origami simpan dalam bekas kecik..

hehe