Pages

Monday, November 19, 2012

holiday

holiday yang panjang adalah sebagai tanda untuk mencari semula kekuatan yang telah hilang.. ia sangat diperlukan bile kita dah takda semangat untuk bekerja.. dan aku..walaupun holiday ku panjang.. tapi aku tak rehat pun.. kat umah aku busy wat garaj kete.. badan sakit2x tapi puas.. sebab untuk seminggu aku tak pk pasal kerja..pasal hal2x di ofis.. aku bebas..walau untuk seminggu.

hari ni kembali ke ofis dengan satu semangat..semangat yang baru.tapi sampai ofis semangat hilang.hahaha..bile tgk banyak keje pending.cess

aku menjalani kehidupan yang baru.. satu rasa yang aku buang untuk mendapatkan satu rasa baru.. alhamdulillah..terbuka hati ku ini..

dan di pagi ini..aku masih membelek kelendar.. bile ingin cuti seterusnya ye.. masih ada baki beberapa hari cutiku ini..


No comments: