Pages

Monday, December 3, 2012

Diam

Bila aku mula berdiam diri.. itu tandanya aku tidak mahu berkata apa-apa.. dan aku ikut apa arah yang telah ditetapkan untuk aku..

Dan aku mula berdiam diri.. jika tidak ditarik aku untuk terus di sini.. dalam senyap.. aku akan pergi..

Jika tidak mahu memikul satu tanggungjawab..kenapa perlu meminta untuk bertanggungjawab.. dan apabila tanggungjawab dipertaruhkan.. layu..kaku..

diam.. berdiri.. melihat kebelakang.. jika ada yang berubah.. sama sahaja.. duduk..menunggu.. mungkin kali ini.. bangun dan berlalu..

apa guna sayang.. hanya ungkapan.. apa guna cinta..hanya istilah.. ia lebih dari sekadar sayang dan cinta.. ia satu perjalanan..


2 comments:

nieza said...

ey..sedang berkasih syg ye??
kawal diri..kdg2 kte kene sm2 paham memahami... berbincang lebih baik..

sisigelapaku said...

berkasih sayang dengan diri sendiri awak.. takla..ini pesanan penaja untuk semua.. :)