Pages

Tuesday, December 18, 2012

Scorpio

Perahsia..

sifat seorang scorpio.. sifat seorang aku..

tiada siapa yang tahu apa yang sebenarnya ada dalam hati seorang aku..

zahirnya tidak akan sama dengan apa yg ada di dalam..

aku.. sukar dimengerti.. aku.. mudah berubah hati.

seorang aku.. suka mengambil jalan tengah..

penyayang..setia.. itu tidak pasti

pengalaman mengajar aku..

kesetiaan bukanlah satu pilihan.. bukan satu kepentingan.

sesetianya aku pada cinta.. aku yang merana.

hati ku berikan kepada siapa yang ingin menjaganya..

kau pegang ia dengan kuat.. aku engkau yg punya..

kau lepaskan sedikit pegangan itu, aku akan pergi..

Seorang Aku..

perjalanan yang sukar untuk dimengerti..

tapi aku pasti. kau mmg pernah ada di dalam hati.

cuma ia tidak cukup untuk buat aku terus di situ..

kerana aku..seorang aku

No comments: