Pages

Wednesday, December 26, 2012

Dusun

OMG!!!! Saya ada satu pengalaman baru yang membuatkan saya teruja.hehehe..

teruja gile..excited gile dan penat gile..huhu

semalam 25 Dec 2012.. orang lain mungkin ngah rehat2x kat umah.. yang sambut hari krismas mungkin sedang sambut la kan..tapi aku sambut dekat dusun durian.. (nak tunjuk gambar tapi lupa yang sy tak amek gambar)..

rugi tul la takda gambar.huhu

ok..gerak ke jengka pahang kul 8 pagi.. dalam kul 11 pagi sampai la jengka..pastu terus gerak ke dusun..

letak barang kat rumah kat dusun tu.. pastu terus memulakan aktiviti mengait buah manggis.hehehee..

seriously..rasa macam berada dalam syurga buah.hehee..buah manggis boleh petik guna tangan je.hikhik.. tapi yang tinggi tu kena guna galah la..

pastu tengahari tu berhenti jap..g makan..dalam keadaan yang kotor, g makan kat kedai.hikhik..

petang sambung balik.. amek langsat, rambutan dan manggis lagi.. penuh la bonet kereta tu..

pastu dalam kul 5 balik umah kawan.. then mandi.. dan ini first time la aku buat..mandi kat kolah.. tau tak ape tu kolah?

kolah tu macam satu tempat yang di isi air la.. biasanya paras dada kita.. dan ia terbuka.maksud aku,terbuka macamane ye.hmm..terbuka la..

dia takda bumbung..dan biasanya orang akan mandi ramai2x kat situ..dan itulah pengalaman pertama aku mandi macam tu.hahaha..

tapi takda la aku mandi beramai2x sangat.. aku mandi ngn sue je.. sue banyaklah ajar aku cara2x nak mandi kat kolah.hahaha.. serius rasa macam seorang dungu lak tetibe bile mandi kat kolah.hahahaha..

pas magrib terus balik umah..

kul 1 pagi sampai la kl.ngeee

hhuhuhu..dan skrg.aku dah terpacak kat ofis.huhu




No comments: