Pages

Tuesday, December 18, 2012

Maaf

Maaf kerana membenarkan hati ini pernah berada di hatimu..

Maaf kerana membenarkan rasa ini pernah berada di rasamu

Maaf kerana pernah hadir dalam hidupmu.

Maaf kerana membenarkan kisah ini menjadi kisahmu

Tiada ungkapan selain dari Kemaafan..

Maaf kerana membiarkan kau di situ..

Maaf kerana aku terlalu sibuk mencari diriku

Maaf kerana aku melepaskan rasa itu..

Kerana padaku itu yang terbaik yang boleh dibuat

Untuk menjaga Rasa, Hati dan Kisah semua orang..

Tidak perlu percaya.. cuma perlu di rasa

Kisah kita akan menjadi sebahagian dari kisah hidupku

Kisah yang Tak mungkin aku lupakan..

Kerana kau mmg pernah berada di dalam hati ku..

Cuma kini.. arah kita berbeza..

Kau.. Aku.. menjadi dua individu yang berbeza..

tiada lagi gurau senda..

Semua kerana kisah yang pernah kita ada.

Persahabatan itu yang aku rindu..

Sungguh..

Penghibur Jalanan

No comments: