Pages

Friday, December 14, 2012

Meeting Situ Sini

hi..

kehidupan makin busy dan membusy serta busy body. #Eh..

baru selesai Meeting IT.. duduk..bersandar..tarik nafas.. Legaaa.. alhamdulillah..

alangkah bagus jika semua meeting sama seperti ini..

alangkah bgus jika setiap Meeting IT aku boleh menghembus nafas lega begini.

Eh jangan terlalu asyik.. ia hanya untuk minggu ini..

esok..lusa.. tidak la pasti..

14.12.2012.. eh kamu.. masih ingat tarikh ini.. masih ingat tarikh ini pada bulan sebelumnya..

kau buat aku senyum dalam tangis yang aku hadapi..

aku harap senyuman akan terus di sini..

semoga aku kuat..untuk pertahankan diri di hadapan semua orang yg membenci..

8.12.2012.. eh kamu..masih ingat tarikh itu..

semoga kamu bahagia bersama yang pasti.. dan aku.. semua bermula di situ..


petang..bermain bowling untuk kepuasan sendiri.. ayuh..

lontarkan bola..dan lupakan masalah..

pasti..

No comments: