Pages

Saturday, December 22, 2012

Jujur

Secara jujurnya aku tak boleh mendengar kisah putus cinta..

bile dengar orang lain putus cinta je.. aku automatik akan sedih..



serius.. mmg serius.. walaupun org tu takda kena mengena ngn diri aku ni

kalau ada,lagi la memberi impak yang tinggi

aku boleh menangis bile mendengar diorang putus cinta..

lihat..bertapa mudahnya airmata aku mengalir sekarang nie..

jika mengenali aku dahulu,akulah manusia paling susah nak nangis..

tapi sekarang..aku sangat mudah menangis.mudah terusik..

sebab tu orang pernah ckp.

cinta boleh merubah seseorang...




berbalik pada putus cinta..

kenapa aku mudah sangat rasa terusik.. entah..aku tak tahu..mungkin aku pernah merasai perasaan itu.. perasaan ditinggalkan..perasaan dikecewakan.. sebab tu aku terlebih sensitif

aku harap.. untuk semua..

berkasih sayang la.. hargai kasih sayang yang ada.. jangan mudah untuk memutuskan suatu perhubungan..ingatlah susah payah nak membina satu hubungan tu..

jadi..hargailah pasangan anda..

pesanan penaja dari saya..budak cute.hahaha






No comments: